Post by Captain Man Fan on Nov 17, 2021 8:35:36 GMT -8
BTS
Jin: Kim Seok-jin
Suga: Min Yoon-gi
J-Hope: Jung Ho-seok
RM: Kim Nam-joon
V: Kim Tae-hyung
Jimin: Park Ji-min
Jungkook: Jeon Jung-kook
The Siblings of BTS
Kim Kyung Min (RM's younger sister)
Kim Seok-joong (Jin's older brother)
Min Junki (Suga's older brother)
Jung Dawon (J-hope's older sister)
Park Jihyun (Jimin's younger brother)
Kim Kun Jin (V's younger sister)
Kim Jong Gyu (V's younger brother)
Jeon Junghyun (Jungkook's older brother)
The Cruz Family
Starcia "Star" "Ria" "Stara" "Staria" Cruz, Suga's love interest, Kim Kyung Min's best friend: Me
Jimmica "Jimma" "Mica" Cruz, Starcia's twin sister, Jimin's love interest: Me
Galatia "Gala" "Tia" Ross, Starcia and Jimmica's twin sister: Me
Yelitza "Val" "T" "Lita" Cruz, Starica, Jimmica and Galatia's twin sister, V's love interest: Me
Rosaira "Ro" "Rosa" Cruz, Starcia, Jimmica, Galatia and Yeltiza's twin sister, RM's love interest: Me
Jessika "Jessa" "Jessi" Cruzy, Starcia, Jimmica, Galatia, Rosaria and Yeltiza's twin sister, J-hope's love interest: Me
Rodrico "Rico "Rod" Cruz, Starcia, Jimmica, Galatiam, Jessika, Rosaria and Yelitza's father: Ray Liotta
Karmina "Mina" Cruz, Starcia, Jimmica, Galatia and Yeltiza's mother: Kim Basinger
The Ross Family
Gabriel "Gabe" Ross, Galatia's husband: Geoff
Melissa "Lisa" Ross, Gabriel's tiwn sister: Megan Fox
Strider "Rider" Ross, Gabriel and Melissa's father: Sam Elliott
Theoria "Theo" "Thora" Ross, Gabriel and Melissa's mother: Stockard Channing
The Sandiego Family
Angeliqua "Angel" MacGyver, Staria's best friend: Amber
Estefania "Stefi" Saunderson, Angeliqua's twin sister: Amber
Joesphina "Joee" Burns, Angeliqua, Estefania's twin sister: Amber
Joshalina "Shana" Burns, Angeliqua, Estefania and Joesphina's twin sister: Amber
Innocancia "Iana" Malcolm, Angeliqua, Estefania, Joesphina and Joshalina's twin sister: Amber
Princessa "Nessa" Parker, Angeliqua, Estefania, Joesphina, Joshalina and Innocancia's twin sister: Amber
Reminisca "Remia" Steele, Angeliqua, Estefania, Joesphina, Joshalina, Innocancia and Princessa's twin sister, Rosalita's best friend: Amber
Stephaniea "Steph" Rikard, Angeliqua, Estefania, Joesphina, Joshalina, Innocancia Princessa, and Reminisca's twin sister: Amber
Stevelena "Stevee" Burns, Angeliqua, Estefania, Joesphina, Joshalina, Innocancia, Princessa, Reminisca and Stephaniea's twin sister: Amber
Carmen Sandiego, Angeliqua, Estefania, Joesphina, Joshalina, Innocancia, Princessa, Reminisca, Stephaniea and Stevelena's mother: Rita Moreno
Carmel Sandiego, Angeliqua, Estefania, Joesphina, Joshalina, Innocancia, Reminisca, Stephaniea and Stevelena's father: Sir Patrick Stewart
The Husbands Of Angeliqua, Estefania, Joesphina, Joshalina, Innocancia, Reminisca, Stevelena and Stephaniea:
Angus MacGyver, Angeliqua's husband: Richard Dean Anderson
Estefanos Saunderson, Estefania's husband: Ethan Slater
Joe Burns, Joesphina's husband: Donovan Patton
Josh Burns, Joshalina's husband: Joshua Dela Cruz
Princeton Park, Princessa's husband: Pedro Pascal
Dr. Ian Malcolm, Innocancia's husband: Jeff Goldblum
Remington Steele, Reminisca's husband: Pierce Bronsan
Sportacus Rikard, Stephaniea's husband: Magnús Örn Eyjólfsson Scheving
Steve Burns, Stevelena's husband: Steven Burns
Jin: Kim Seok-jin
Suga: Min Yoon-gi
J-Hope: Jung Ho-seok
RM: Kim Nam-joon
V: Kim Tae-hyung
Jimin: Park Ji-min
Jungkook: Jeon Jung-kook
The Siblings of BTS
Kim Kyung Min (RM's younger sister)
Kim Seok-joong (Jin's older brother)
Min Junki (Suga's older brother)
Jung Dawon (J-hope's older sister)
Park Jihyun (Jimin's younger brother)
Kim Kun Jin (V's younger sister)
Kim Jong Gyu (V's younger brother)
Jeon Junghyun (Jungkook's older brother)
The Cruz Family
Starcia "Star" "Ria" "Stara" "Staria" Cruz, Suga's love interest, Kim Kyung Min's best friend: Me
Jimmica "Jimma" "Mica" Cruz, Starcia's twin sister, Jimin's love interest: Me
Galatia "Gala" "Tia" Ross, Starcia and Jimmica's twin sister: Me
Yelitza "Val" "T" "Lita" Cruz, Starica, Jimmica and Galatia's twin sister, V's love interest: Me
Rosaira "Ro" "Rosa" Cruz, Starcia, Jimmica, Galatia and Yeltiza's twin sister, RM's love interest: Me
Jessika "Jessa" "Jessi" Cruzy, Starcia, Jimmica, Galatia, Rosaria and Yeltiza's twin sister, J-hope's love interest: Me
Rodrico "Rico "Rod" Cruz, Starcia, Jimmica, Galatiam, Jessika, Rosaria and Yelitza's father: Ray Liotta
Karmina "Mina" Cruz, Starcia, Jimmica, Galatia and Yeltiza's mother: Kim Basinger
The Ross Family
Gabriel "Gabe" Ross, Galatia's husband: Geoff
Melissa "Lisa" Ross, Gabriel's tiwn sister: Megan Fox
Strider "Rider" Ross, Gabriel and Melissa's father: Sam Elliott
Theoria "Theo" "Thora" Ross, Gabriel and Melissa's mother: Stockard Channing
The Sandiego Family
Angeliqua "Angel" MacGyver, Staria's best friend: Amber
Estefania "Stefi" Saunderson, Angeliqua's twin sister: Amber
Joesphina "Joee" Burns, Angeliqua, Estefania's twin sister: Amber
Joshalina "Shana" Burns, Angeliqua, Estefania and Joesphina's twin sister: Amber
Innocancia "Iana" Malcolm, Angeliqua, Estefania, Joesphina and Joshalina's twin sister: Amber
Princessa "Nessa" Parker, Angeliqua, Estefania, Joesphina, Joshalina and Innocancia's twin sister: Amber
Reminisca "Remia" Steele, Angeliqua, Estefania, Joesphina, Joshalina, Innocancia and Princessa's twin sister, Rosalita's best friend: Amber
Stephaniea "Steph" Rikard, Angeliqua, Estefania, Joesphina, Joshalina, Innocancia Princessa, and Reminisca's twin sister: Amber
Stevelena "Stevee" Burns, Angeliqua, Estefania, Joesphina, Joshalina, Innocancia, Princessa, Reminisca and Stephaniea's twin sister: Amber
Carmen Sandiego, Angeliqua, Estefania, Joesphina, Joshalina, Innocancia, Princessa, Reminisca, Stephaniea and Stevelena's mother: Rita Moreno
Carmel Sandiego, Angeliqua, Estefania, Joesphina, Joshalina, Innocancia, Reminisca, Stephaniea and Stevelena's father: Sir Patrick Stewart
The Husbands Of Angeliqua, Estefania, Joesphina, Joshalina, Innocancia, Reminisca, Stevelena and Stephaniea:
Angus MacGyver, Angeliqua's husband: Richard Dean Anderson
Estefanos Saunderson, Estefania's husband: Ethan Slater
Joe Burns, Joesphina's husband: Donovan Patton
Josh Burns, Joshalina's husband: Joshua Dela Cruz
Princeton Park, Princessa's husband: Pedro Pascal
Dr. Ian Malcolm, Innocancia's husband: Jeff Goldblum
Remington Steele, Reminisca's husband: Pierce Bronsan
Sportacus Rikard, Stephaniea's husband: Magnús Örn Eyjólfsson Scheving
Steve Burns, Stevelena's husband: Steven Burns